May 26, 2011

tak habis habis pasal kes nak tukar nama.




Assalamualaikum.

arghh hidahh ahu hakit huhah hak' hakhap. okay lidah aku sakit susah cakap. susah makan. susah nak on the phone dengan ucie. time time ni yang aku perlu ialah bidadara yang boleh suapkan aku bubur mekdonald. laparnyewwwwww.

orang cakap kalau lidah pecah (lidah pecah tu macam bibir pecah ; ulser lah gila) maknanya jodoh nak dekat. ok aku meng-ada-ada cerita orang cakap tu. nafsu kat ucie membuak buak nampaknya. haha.


dan setelah merosakkan minda dalam kursus kpp selama 5 jam + kursus pra L 6 jam semalam, aku berjaya pungut lesen L. baik kereta baik motor. seriously kapasiti otak penuh rasa nak meletup. tak penat ke membebel aku yang dengar ni rasa mual nak muntah.




p/s : semalam dalam kelas tu ada 'abang' lembut suara macam fasha nak sandha. gayanya tak kren macam fasha nak sandha tapi mulut dia nyahhhhh, laser. makcik kantin dia ngumpat. pun boleh.


www.weheartit.com --> gambar nak cantik je semua. menyampah lak ai. bai. credit to adah the freak :)