Jul 19, 2011

rambut yang gugur.



Assalamualaikum. saya guna aku.

aku ingat aku ni ada penyakit leukimia ke apa. rambut kalau nak gugur takboleh banyak lagi. dah boleh buat rambut palsu dah weh. kan best kalau dosa aku gugur macamtu je. kan best kalau duit gugur dari langit macamtu je.

semenjak kapan entah aku tukar tukar sampu, inilah hasilnya. dah gugur tak reti reti nak elok balik ke. kan dah pakai safi. dah pakai head & shoulder. semua hampeh. pantene belum. dove belum. rejoice belum. oh banyak lagi yang belum rupanya. ho ho

apabila aku bangun tidur, rambut memang wajibul ghunnah bersepahan. macam gampang rambut kalau gugur. segumpal sejambak gitohhh. buat bisnes wig memang laku lah aku syak. akulah penjual wig yang berjaya. dangg..

harus tak aku pergi 101 hair care ataupun yun nam ke. tolong kipaskan ibu bawak aku pergi sana. tolong. kalau tak lepas ni iklan rambut separa botak tu muka aku je takde orang lain. arghhh!

p/s: aku lulus test JPJ(kereta) dengan jayanya. kalian harus belanja aku kos rawatan rambut gugur. cepat aku tunggu.