Jun 3, 2011

To followers and readers.



Pyka Rahmat,
Jalan Laxamana,
Off Jalan Cochrane,
55100 Kayyy Hell.

----------------------------------------------------------------------------

Pengikut & Pembaca,
Babustory [dot]
Blogspot [dot] com,
NinjaPakaiTudung.

Lelaki/Perempuan,


Mengapa ada entri ini untuk anda anda.


Assalamualaikum dah makan ke belum. saya pyka. saya tahu saya tak seksi macam selena gomez. tapi saya ada iras iras dia sikit saya tahu saya tahu shhh #letak jari telunjuk dekat bibir. anggaplah ini surat dari selena gomez yang pakai bikini colour purple tepi pantai batu buruk tu. ahh hot-nya diri ini pakai bikini.


1. terima kasih yang tak terhingga kerana follow blog NinjaPakaiTudung. walaupun saya telah melihat pada statistic blog ini dan menjumpai ini

|
|
\/



saya okay. kenapa saya nak ambil port sangat pasal benda ni. saya kan cool. uhuk uhuk #batuk


2. terima kasih juga kepada yang tidak follow tetapi membaca blog NinjaPakaiTudung. saya tahu kebanyakannya entri saya tiada info penting. tidak ada bahan ilmiah. tidak ada gossip justin bieber comolot dengan selena gomez. cuma, alaa kata blog banyak ketegori. saya kategori blog sukahati sayalah nak tulis apa blog saya bukan blog anda idea pun idea saya bukan idea anda anda nak kisah apa sangat anda cakap itu ini pun blog ini anda tetap takboleh log in saya je yang boleh log in #emosisikit


3. terima kasih juga kepada yang pesen "i dah follow you follow i balik." nak sedap sikit, "i dah follow yours, pleaseee follow me back". ada lagi sedap ada lagi sedap. "i dah follow blog ini, follow i back pleaseeeee :(". pehh mencengkam dijiwa kiranya jejak dia tu. sorry ok sebab tak follow. hihihihi. kalau nak unfollow boleh dengan senang hati.


4. terima kasih juga kalau kalau ada silent reader ke stalker. haah saya memang suka pun ada silent reader dengan stalker ni. haah saya buat blog ni memang untuk di stalk-nya pun #mata pandang atas tangan kat dada. haah haah terima kasih banyak banyak.


5. terima kasih yang paling tak terhingga kepada unknown yang tinggal jejak dekat blog ini dan bilang saya dah click iklan nuffnang awak. kepala hangguk anda saya tak letak iklan dekat blog saya saya takde ikatan persahabatan langsung dengan nuffnang. auww.


pihak NinjaPakaiTudung berharap anda meneruskan perasaan menyukai blog ini tanpa ada rasa dendam benci mahupun rasa nak ludah ludah ke muka saya. jangan sampai saya cakap dengan ibu saya yang anda nak ludah saya. ibu saya tumbuk anda baru anda tahu. watch out k.






much sincerely,
Syafiqah Huda Rahmat.