Jun 5, 2011

aku rasa comel kalau update blog hari ini.



cukuplah aku di-prank oleh fyka. rasa makhluk termulia pun ada. aku ingat nak touching emo emo selet hingus dekat rambut dia sekali dia update blog dia >cenggini<. sobs sobs lu memang saja bagi gua sebak sebak nak sepak perut lu lu tahu.

tapi aku saaaaaaayang kau hihihihi :P


semalam kiranya aku tolong melihat dan mengamati perpindahan rumah dari cochrane ke putrajaya oleh fareha rahmat. again. waktu tu family kami. ini kakak kami pula. haah kami dahulu jiran. tinggal berdekatan. untunglah kerja kerajaan rumah kuarters dokek dokek yo. oden waso torharuuuuu. kenek kenek la odeng lombu patah tanduk eh# ok nak kata tak lawak lah tu kesahhh.


apa jadah pindah pindah pakai baju kurung oh ya semalam pergi kenduri kahwin adik imam muda Azlan dan dia sendiri malangnya imam muda Azlan takdapat hadir ke kenduri kahwin dia sendiri sebab ada praktikal dekat Melaka mudir tak bagi balik dulu ok dah semangat sangat aku explain ni bak air carrot susu satu.



jadi semalam aku berada di antara puak puak kelantan. jadi bila dah tergolong dalam puak itu selama satu hari semalam, budu telah pun selamat dicuba dan disemat dalam perut. sedap lah pula. jadi hari ini hidung pun gatal gatal hashim hashim kerana pesen resdung ni sensitiviti dia amatlah kritikal. bau sabun over wangi pun aku hashim. mana tahan.

helo strangers bukan bersifat kenegerian ke apa. jangan sukahati buat konklusi ok.

rumah lama aku almost roboh. terkedu terkesima lihat rumah yang selama 18 tahun diduduki aku telah jadi rumah hantu. kesian. tapi rumah situ situ memang ada hantu. jiran kita sendiri pernah nampak langsuir atas wayar elektrik yang hitam hitam tu. mujur je langsuir tu tak kena renjatan elektrik. wuuuu cerita tak gebang benda betul. what to do, i love you cochrane. always and forever. alolololo. nanti aku update pasal rumah aku k. jangan datang. hm

eh semalam ada cakap pasal otak. sang otak kiri hebat kira kira tak suka membaca. sang otak kanan suka membaca dan menghafal tapi tak hebat mengira. #eh ke terbalik fakta aku pun dah lupa. itu semua lumrah otak kiri otak kanan. terima je la bahawa aku lebih guna otak kanan(probably). kalau yang hebat dua dua tu bak mai aku kopak otak dia. ewww bai.

anyway baby ucie, rasa nak simpan je kau dalam saku. pehh saku.

Assalamualaikum.