Jun 7, 2011

rumah oh rumah.



nampaknya line sekarang dah pandai pilih kasih. bila aku online line lembab kalah sang lumpuh. bila orang lain online laju kemain macam lipas lari sebelum kena pukul dengan penyapu. kurang asam okay. apa, kurang kasih sayang ke aku bagi selama ni dekat kau berukband? line? hah?


ok sudah sudah. itu hari aku ke kelumpur. kan. kuala lumpur lah rindu tahu tak. nanti minggu depan pergi lagi. hihihi. kalau nak jumpa boleh lah jumpa di kuala lumpur.

rumah lama dah nazak. rumah lama, i miss you. rumah lama, i miss you like hell. wadehel. waterpark. dah kenapa.

nampak tak belum sampai sebulan rumah dah jadi rumah bunian. krew seekers ke uncle ke adik ke segala tok abah dia kalau nak buat penggambaran sini boleh bro. best bro. #rumah aku yang pintu takde tu. gila sentap.


now and forever i love you cochrane. ok tak habis habis nak ucap kata cinta dekat cochrane. bang ucie bang ucie lu buat tenang je ok bang ucie.

rumah baru aku tak kurang hebatnya. cehh cakap besar ni dada ke depan mulut seakan cembeng dagu terdongak sikit sambil tepuk tepuk dada. aku ada rumah baru cermin sana sini macam studio menari. macam akademi fantasia. wuwuwuwuuu. jentik sikit mulut aku#

kan apa juga aku bilang. tahu tak setiap masa aku tengok cermin. aku ingat aku semakin cantik setiap kali tengok cermin. padahal rambut macam hantu kak limah. puihh. hihi.

jadi kesimpulannya saya suka dua dua rumah saya. tapi saya tak suka kajang. itu je. ya itu aje. Assalamualaikum.

#much love for Muhd Ucie k?