Jun 18, 2011

Jangan nak ngeri sangatlah.



peristiwa aku sakit gigi tu takberapa nak ngeri lah. ini yang kali ni baru ngeri, rare, saw, lucah, seram, ngilu, pening membawa ke loya kemudian rasa nak pengsan. pembawakan ibu mengandung *tibatiba

seperti biasa, letak gambar.
okay dah. sambung.

itulah bang ucie. dia sedang mengalami malalah. malalah tu lebih besar dari masalah ok. biasa orang kata, jodoh tak kenal usia, cinta tak kenal rupa. ini hari, keterlukaan tak kenal jantina. jika tertulis takdir "ini hari hari terluka kau, maka lukalah." ok rasanya kalau hati hati takdir tu boleh berubah tak? anyone?

ini baru kena tadi ni. kulit jari terkoyak nampak daging nampak tulang. k rare kan? tulang aku tipu sikit. nampak lain macam kan kat jari tu? tu kulit dia tampal kalau nampak daging memang aku trauma. pesen takboleh tengok fresh blood.

ini kerana terkena tin sardin. i mean, masa buka tin sardin. kita suruh pergi klinik dia taknak. taknak kena jahit. hm ini tersangatlah scary.


kalau aku yang melalui itu, nescaya aku takkan update blog ni sekarang. semoga cepat sembuh bang ucie. bang ucie hebat macam randy orton yay!