Jun 19, 2011

Anak mana yang taksayang bapa.



aku memanggil bapaku ayah. bukan apa, lebih mesra. nak dipanggil bapak kini sudah 2011 zaman millenium. tak amarika lah panggil bapak.

as we all know, today is fathers day kan. as i know, everyday is everything. hari ni lah hari bapa hari ni lah hari ibu hari ni lah hari aku. takde istilah hari ni hari kau takpe takpe ada hari aku balas. ok itu dah apa.

inilah ayah aku sampai aku mati. itu yang ternganga tu anak buah. o yes, dia taiko ok.

selamat hari ayah. takde ayah takdelah kitaorang. takde kitaorang kuranglah bilangan gadis di dunia.
the tengah tengah one is my ibu. cuba teka mana first second third fourth. #belumpandaipakaishawl

ayah ialah pengerusi dalam rumah. pengerusi pengaruh kena banyak. tanggungjawab kenalah sebeban. baru pengerusi. sehingga hari ini, ayah sangat menjalankan tanggungjawab itu. ayah memang pengerusi yang paling hebat. tak sia sia tuhan lantik ayah jadi pengerusi kehidupan kami semua. kami ialah happy family dari dulu sampai sekarang. Alhamdulillah terima kasih ya Rabb. sayang ayah.

ayah ialah naib pengerusi juga. sebab apa. sebab ayah pada suatu ketika ibu outstation di luar negeri. ayah berlagak jadi tukang masak semata mata nak bagi anak gadis yang omey omey makan. hasilnya, ikan-goreng-isi-terburai-tulang-terlihat. pun bolehhhh. kami makan ianya sangat enak ok. sayang ayah.


all pictures are adopted from last year. all the tiut tiut one i chose. and ini the sweetest pasangan ever. i sayang both.


ini semua sang bapa bapa yang di iktiraf di mata sesiapapun sebab semua dah memiliki anak. dan yang di dalam situ, arwah datuk aku Haji Abd Mukti selamat hari datuk semoga roh atuk sentiasa diberkati Allah. long time no see no talk, we missed you :'/


saya sayang ayah saya, dan saya yakin anda juga begitu. harap kita dapat menjaga ayah kita macam mana dia menjaga kita tak lama dahulu. sayang ayah.

selamat hari bapa sedunia.

p/s : happy birthday bakal ibu mertua :D