Jun 15, 2011

Cerita ini sepenuhnya benar. jangan geli geli.



ini hari hari rabu. hari murah untuk keluar. wayang jela yang murah. air mineral seven eleven tetap mahal rm1.50. helo mineral je kot nak mahal mahal itupun pakai osmosis. aku tak tengok wayang pun hari ni. cakap nak ribut. #oksentap

subuh sapie' lagi aku dah bangun. ini hari semangat aku, aku perlu bangkit awal. nak siap siap, lincu tang sana lincu tang sini. lincu ialah litick. litick ialah lipstick. lipstick taktahu telan sepende k. telan sepende=faiz tapit. cer demo sikit telan sepende guanewww.

mula mula, lepak bismi. bismi tu nama kedai mamak. aku kira aku dengan fyka dah kautim sangat dah dengan makhluk bismi tu. bunyi tikus suit* order order. normal lah kat mamak suit suit. nak panggil abang geli tahap unta ok. err minum? ais kosong satu milo ais satu *ni mamak cakap. belum sempat kitaorang jawab mamak jawab sendiri. aku agak dia syok sendiri lah. nampak tak keserasian antara kami dan mamak? tapi tadi lepak dengan ucie. bukan fyka. cakap nak ribut lagi.

fyka datang kejap dekat bismi lepastu gerak. dah sampai bukit bintang tangkap gambar. berpecah.

hasilnya lumayan bukan?

fyka, biasalah mana boleh berpecah dengan pacar-nya. pyka, biasalah mana boleh berenggang dengan pacar-nya juga. taknak kalah statement. peace.

nampak kaki aku macam ada penyakit ricket en? pehh sentap melantun lantun.


sedang berjalan dekat bukit bintang. mata bertentang mata. eh macam kenal je do. dia pandang aku dengan ucie. dupdapdupdap berdebar (k tipu). aku tak puas hati. aku pandang mata dia. ok kali ni naik gila. dah selisih dah ni. aku pusing belakang. Shila OIAM lah ! cun gilaaaaaaaaa. muka takboleh nak putih flawless lagi ke kak? hingga nak pulang aku cakap dengan ucie, bang ucie bang ucie, nak tangkap gambar dengan shila boleh? "takboleh" ok merajuk. hahaha. eh tiba tiba gelak.

sebelum itu dekat kedai kopi luar sungai wang. coffee-lupa-nama-oh-dah-ingat-gloria-coffee-kot. kami jumpa wakaka crew. ok itu pun nak cerita kenapa semangat sangat. jakun? haah memang.


ucie, ialah manusia manis. sepatutnya dia dah boleh rehat makan makan hadap telibisen dekat rumah. sebaliknya ucie teman naik ktm sampai kajang ehem. bang ucie, kalau nanti jodoh kita memang berkahwin dan memiliki anak sepermainan bersama, jangan kau tinggal aku dekat lrt bandar tasik selatan ok mentang mentang waktu tu perut aku gelebeh dek beranak anak sebelas orang. haha aku tahu dalam hati kau kau tengah katakan sesuatu. lontarkan lontarkan ikut perut ma ha ha ha hu hu hu huu. tiba. malas lah tulis dah. padan muka cerita tergantung. puas hati aku.

bai i love today i love ucie i love fyka :')


p/s : kalau aku korang, aku malas baca entri ni sebab panjang sangat. kahkah.