Jun 14, 2011

Give me some feedback bebeh.



jadinya perasaan suka berbaur kecewa. apa orang kata,

"Perkara yang telah ditakdirkan untukku pasti aku dapat walaupun aku lari daripadanya, dan perkara yang ditakdirkan bukan untuk aku pasti tidak dapat walaupun aku bersusah payah untuk mendapatkannya."


telah diperingatkan oleh seseorang.
jangan sombong.
jangan sombong.
jangan sombong.

sedang bachelor physics hanya bekerja sebagai kerani. boleh lihat apa permainan dunia sekarang? nampak perjalanan hidup manusia sekarang? sebab itu saya diminta jangan sombong. orang belajar bukan nak menunjuk berlagak mendabik dada, orang belajar nak dapat kerja hidup senang upah orang gaji lima belas orang untuk mop lantai lap aksesori sekitar rumah juga sidai kain kahwin bersederhana bawa bini pergi naik unta dekat padang pasir macam Nur Kasih sangat manis ok.

takdapat pun takpe. dapat pergi family day dekat Genting Highland. takdapat pun takpe. serius takdapat pun takpe. bukan pasti berjaya kalau masuk sana. alternatif sentiasa ada. seperti jalan biasa ke putrajaya kalau jem kita ikut maju express highway. chill bebeh.


kalau ada rezeki takkan kemana. kalau rezeki itu tertulis nama Syafiqah Huda binti Rahmat, takkan ia jadi milik seorang pun di antara kamu.