May 18, 2011

Sepetang bersama mek selemah.



Helo earthlings.

Hari ni rabu. esok khamis. lusa jumaat. tulat sabtu. ya baiklah. ini bukan rancangan barney makhluk ungu bagak yang pesen suka nyanyi. rasanya dah beberapa lama tak buang air besar. dangg..



hilang tensi bila duduk dengan segerombolan budak budak yang dikira hingusan juga. well, i know all little monsters are very cute. serius.

itu fauzan. dia 3 tahun tapi cakap takreti. dan dia handsome. ehem. dia mempunyai imaginasi yang sangat tinggi aku agak. tadi dia tepuk tepuk badan aku seraya bersuara, "engg engg, nu nu fzssss nu nu!" #fzsss sambil buat gaya kapal terbang mendarat. aku pun pandang apa dia tunjuk. rupanya fzssss tu gelongsor -.- okay coooooomel. itu aku sedikit mengaku.





tuuuuuu dia tuuuu dia. yang ini baru mek selemah. sebenarnya takdelah mek mana dia ni. bercakap pun dah macam benggali. cannot gi. dia paling aku jatuh suka :') nasib aku takde adik. kalau ada kesian. aku mungkin lebih suka si demok ni. hihi

video

aku takpasti video ni berfungsi atau tak. nantilah aku edit.