May 20, 2011

untuk baby Fyka.



ya ya ya. lepas tengok lu update status lu gua rasa terpukul. gua rasa macam hidup gua tak berguna lagi. gua harap lu tahu kenapa. dan gua rasa kali ni pakai gua gua takpe kot. gua taknak menangis kalau gua pakai aku kau. gua takmahu dianggap pondan.





lu ingat tak figure atas ni? kita sama sama memakai mask sebab pengetua convent recommend suruh pakai. gua rasa kita amat sehati sejiwa. sebenarnya lu malu nak pakai mask gua tahu. mungkin lu takut orang akan cakap hidung budak budak tu senget barangkali sebab tu pakai mask. gua tak kesah yang penting gua berjaya pujuk lu pakai mask ni. gua bajet arab masa tu. lu ikut sama :') lu ni comel lu tahu. kahkah. ok geli.




yang ini. gua rasa gua makhluk paling kecil berdiri sebelah lu. lu panjang lu model. lu orang boleh suka dia tapi lu orang takboleh ambil dia dari gua. gua tahu gua selekeh dalam gambar ni. nak buat macam mana, lu terlampau cantik. gua syukur gua perempuan. takpayah gua nak bersaing dapatkan lu baby. muah sikit :-*


pesanan untuk lu :

gua memang ada ramai sahabat. tapi lu yang ada masa gua senang masa gua susah. gua tahu lepasni lu dah takboleh ada masa macamtu lagi sebab lu belajar dekat uitm lendu melaka. lu jangan lupa gua. jangan pernah ok. lu lupa lu gua humban. ini dah rempit habis dah ni lu tahu. gua nak cakap banyak pun takguna, tendang pun tak kena. jaga diri jangan tak makan. lu tu dah kurus macam hape gua kesian. gua sayang lu sampai mati k. XOXO :') boboii baby.