May 14, 2011

Biar hodoh asal cakap beralas.




jadi seperti semua orang tahu, semalam blog tergendala. dan segala benda yang telah dipublish hilang ditelan bumi. sakitnya hati. urghh..


whatever.

so let me introduce hana tajima, our lovely fashion icon.



siapa tak kenal dia ni? siapa taktahu cara dia pakai shawl? siapa? cakap sikit dengan aku. ok takpayah cakap. aku dah ketemu orang seperti itu.

dan lebih kurang 500 minit tadi, dari mulut orang tu keluar kata kata macam ni dekat aku. "ni indon mana ni?"

bukan salah aku engkau tak up-to-date. bukan salah aku engkau tak kenal perempuan perempuan cantik yang jadi fashion icon. engkau kalau cun macam Fatin Liyana, Fatin Suhana, atau Fatin Nurafiqah kau nak kutuk aku kau kutuk lah. ini engkau.. ah malas nak bahas. cakap pun takde guna.



masing masing ada cara masing masing. aku ada cara aku. engkau ada cara engkau. jadi, sila shut the fuck up okay. aku malas nak bahas dengan engkau lagi lagi engkau bukan siapa siapa. mulut kalau baik orang tak benci lah weh :')


do respect other people if you want people to respect you as well. mind yourself goofy.

Assalamualaikum.