May 12, 2011

aku tak hairan langsung dengan Justin bibik tu kerana..



aku ada justin ucie. taraaa!

haah. tiba tiba haah.


tuuuuu dia justin ucie. puas aku fikir kenapa dia gelakkan aku. aku agak dia nampak aku betulkan seluar tersepit celah punggung tadi.


tadi keluar ambil angin. dalam badan angin banyak gila kot. berapa banyak dah kentut keluaran aku. peh tangkap leleh..

jadi, tadi keluar lah kan. tengok movie ramai ramai. penat dah tatap skrin iklan 'movies show today'. satu pun takde yang menarik. kenapa semua macam gampang ni? getus aku dalam hati. cerita pirates of the carribean keluar 19 may? bodoh melantun lantun. dah takde pilihan dah ni.


ucie. dia ni main takik je sukahati apa benda cerita. pergi dekat kaunter tiket minta cerita punished. nah hambik.



cerita cina engkau dia petik. bukan calang calang. jadi keputusan akhir minta cerita priest, gerak. sabor jelah~ kahkah. yang penting, terima kasih ucie. kita je tahu apa kasih tu. aum grr. haha.


p/s : semangat buat ~ dalam ayat. aku tak recommend lah korang tengok cerita priest. sudah lah salib bersepah, dah macam takde motif cerita tu. perhabis duit je *korek hidung