May 10, 2011

Permainan bodoh hilangkan tension.




bagi orang skema yang pesen tengah tension masih hadap buku juga, kau blah kau blah. tak percaya aku orang macam kau ni.


err itu hari Ucie ada bagi aku link game. aku pun taktahu haram jadah siapa cipta game ni. memang sakai gila. tapi seriously aku gelak. SUMPAH TAK TIPU.


so far aku salute lah game ni even bengong bengong pun dia famous juga dekat facebook. nah link dia QWOP. kadang kadang aku fikir hina betul game ni. nasib baik aku enjoy. aku main game ni takpernah lebih dari 2 meter. puihh.. memang loser.



ya itu dia 'kesempurnaan' pada awalnya. kau tengok kau tengok figure susulan.
|
|
|
\/



ni dah zapin ke apa slack takde pemain caklempung. hebat tak aku gostan?


sampailah cenggini aku perhasil.


kesianlah aku tengok kaki dia. macam tu sekali rupa. rosak.. rosak..



amacam? tertarik tak nak main? tak tertarik sudah. ah boleh jalan lah kau. kbai ! *lari