Mar 16, 2011

pramatang.




ini bukan hal bayi lahir pramatang. ini bukan pasal budak lelaki yang pramatang kencing celah pokok bajet orang lain taknampak.



dulu aku cakap aku takpernah pakai dress seumur umur. nah tengok aku pakai dress. gila matang kan kan kan matang kan? okay cukup.



kalau naik fixie bontot aku tonggek tak? kalau ada yang ngorat sebab bontot aku aku sebat kau. hai baby ucie, rileks. cintaku padamu seratus-lapan-belas percent. cium sikit muah :-*

bukan nak cerita pasal basikal fixie pelana melebihi paras tempat handle, bukan. jangan ingat aku pendek sebab tu aku buat taklayan fixie. aku malaslah nak kelihatan kaki pendek kayuh yang paling laju lepastu kalau brek rosak kaki taksampai lepastu kena stable badan seret kaki kat atas tar srettt sreettt bagi berhenti. lepastu takpayah kutuk aku. dah habis.


so hari ini nak bagitahu satu benda.

apa dia apa dia? ceritalah cepat duhh kau ni lembab ah!


kau rileklah aku lempang sebijik langsung koma.


weh serious tak lawak ayat kau tadi. tv aku yang takde colour tu lagi kelakar. aku taktahulah kenapa aku boleh gelak tengok tv season tu.


kau tula keturunan semua tak matured. semua makan nasi goreng pakai tangan. booooo


sudah titik.

kan.

sekarang siapa yang takmatured siapa?