Mar 15, 2011

lagi pasal Jepun.



helo dengar sini. bukan nak cakap pasal siapa batak nak like status facebook macam sangat menggelabah nak kejar hot tahi kucing dia tu. tapi aku setuju sampai jari-terguris-berdarah-meleleh apa yang fyka mohamed per-isukan dalam entri dia yang ini -sayasetujugilagaban. kan dah setepek kena dekat muka. siapa yang makan dia yang kenyang.


ala tak. aku sudah lupa apa nak cakap.

oh dah ingat kembali. jiran aku anak dia pandai dapat 10A lepastu dapat belajar dekat Japan. okay dan dia perlu bersyukur kalau perlu sujud syukur pakej dengan menangis sebab 10 march yang lalu dapat pulang ke Malaysia. nasib baik nasib baik naaaaaasib baik. bayangkan kalau dia masih di Japan? apa benda kan? dapat ke tengok dia bawa balik sorang awek Japan? ala ala ozawa-san? nayy. dia ada gelpren kat sini ni haa tu je dekat situ je rumah kekasih dia *tunjuk rumah. kbai.


aku macam takdapat bayangkan pula kalau anak makcik sebelah ni masih dekat Japan. aku agak mahu dia toreh halkum laki dia. eh tak tak. mungkin dia akan buat tsunami sendiri dalam kolah bilik air di rumah. makcik ni betullah T.T

kan. walaubagaimanapun, semua masih di bawah kawalan. semoga rakyat Japan tabah kental cekal hati dengan ujian Allah. ada sinar disebalik kecelakaan ini. insyaAllah.



yeah video ni paling jelas nyata terang setakat aku tengok tengok. nak lagi yang lebih jelas? ha pergi sendiri nun Jepun. secara langsung.

takguna juga kan kereta mahal mahal akhirnya tsunami sapu laju laju. hm.


ada lagi sikit. kalau hujan jangan keluar rumah enak enak main hujan. esok kalau dah celaka satu badan baru nak menyesal apa takjadi kan. Assalamualaikum.



p/s : cuba lakukan right click sekarang. grrrrrr wolfff wolffff!