Mar 5, 2011

phewit. cuba tengok ni.



Assalamualaikum. pagi yang serious.


apakah perasaan bila anda diminati secara senyap senyap? dan mendapat tahu ada yang berminat tentang cara anda? suka? rimas? menyampah? meluat? eksaited?

"damn damn damn. kalau ya pun suka, jangan nak copy paste sangat lah kan ayat aku. aku jadi macam tak tentu arah. perasaan aku bercampur baur geram tambah bengang tambah bangga tambah "eh rasa nak mencarut meriah meriah dekat kau pun ada". silakan dengan rasa hormat dan tidak sangsi nak suka perkataan perkataan yang aku tulis tetapi tolong jangan copy tulis dekat blog kau lepastu pung pang pung pang ya ya oo je cakap idea kau hape benda."


aku malas lah nak ulas apa dia tulis sebab aku taksuka nak copy paste dari blog pengkopiket ni kan. dunia kopiket sekarang makin teruk dah. siapa organize benda ni? takde dunia sendiri ke?



lepasni follower dia mencanak lah naik. lepasni traffic dia mendadak lah laju. ni kan publisiti murahan. kesahhhhhhhhhhh.

oh tambahan. ni nak bagitahu kalau sahaja anda takperasan kerana malas godek godek post dia. dan juga kalau kalau anda takperasan sebab mata dikaburi oleh pengeditan yang palsu bodoh belaka. haa kan.




suratan atau kebetulan? disengajakan.



terima kasih kiranya kau suka-gila-admire-bagai-nak-mati-dengan-ayat-ayat-aku-yang-aku-rasa-sangat-cool-untuk-diucapkan. auw :')