Mar 3, 2011

dah dah dah, ni ha adah.




Assalamualaikum seluruh orang kaya yang membaca. amin ya amin. kayalah kita semua hendaknya. amin ya amin. janganlah jadi hipokrit ya kita semua kata taknak kaya takut harta kena rompaklah hape padahal memang siap masuk skim cepat kaya. amin ya amin. sudah sudah lah cakap takde motif. amin ya amin.

bukan nak mengipas lah kan. cuma nak menghargai.


adah adah, nak selet hingus ni kat lengan baju awak boleh? nanti kita nampak sweeeettt sangattttt. lepastu kita tangkap gambar masuk saya ruang dan muka buku lepastu lepastu nanti orang comment cakap jelousnya dengan kita. eeee nak tak nak tak? hehehehehe *gelak tekup mulut


kbai. terima kasih adah the freak. acapkali juga anda mengelink link kan blog saya. sebut sebut dalam entri anda. buat entri kongsian untuk saya walaupun bukan karangan penuh. at least ada yang menghargai apa yang saya perbebel dekat babustory dot blogspot dot com.

kan adah kan. orang akan sering mengkritik kita selagi tak bisu. oh taktahu lah kalau dah bisu nak kritik dalam hati ke ataupun taip braille ke. setiap kritikan orang kita terima dan cuba positif kan kan. kritikan tu dia macam dadah. okay tetiba.

yang paling saya perasan, awak sangat suka google gambar kucing dan copy paste letak dekat entri awak. hampir setiap entri. S to the E to the T to the I to the A to the P. seeeetiap! haa ada nada dia tu.


saya ada kucing yang tak di iktiraf status pembelaan dekat depan rumah dan ini dia. kalau berminat saya pos laju. free of charge. kerana apabila saya pindah nanti kucing ini akan sangat tak tentu arah nanti dia merempat tah mana mana. sangat belas kasihan padanya. tuit tuit. dia ada mak. mak dia sikit lagi nak cakar saya. nasib saya pakai seluar agogo.


tolong call kan talian nur. kita sendiri mengkepitkan diri dalam kroks ayah pyka ni ha. pleaseeeeeee.


again, mucho grasias. saya nak kek rahsia resepi indulgence tu. nak nak nakkkkkk :( bye.


p/s : header baru simple tak mendatangkan masalah kepada semua kan? kalau ada contact. aku tetap biarkan header aku pesen tu. boboiiii.