Mar 1, 2011

teori blogger baru.




this post will make you yawn. no guarantee.



hey hey hey! i dah follow you. i terujalah nak follow you. blog you best doh. i macam nak gigit je selipar ni sebab i betul betul super teruja. i.. arghhhh. kiranya..follow i balik okay thnks. *what is this all about people?

tolonglah jangan macam ni. apa tujuan ber-blogging? nak famous? nak bangga follower banyak? nak satu universe kenal anda? nak apa weh apa?

bukan ke blog untuk memperbaiki cara menulis? (oh lupa, lain orang lain tujuan lain orang lain pemikiran ya pyka sila alert)

whatever lah kan. bagi aku, aku akan follow jika aku rasa penulisan dia menarik. tidak seperti ini.

**tajuk : kUciNgkuh si pEnarI bOgeL,,,....



dan juga ini,

**aq sirius dowh xcke mkn kuey tiaw kak limah tuh... aq menci shial ank diew bajewt cun seyhhh... mcm puk*m*k igt aq batak cgt kew tlg arh!!!!!!!




subhanallah. firstly, semua umat akan tengok tajuk sebelum baca entri kan? kalau dah tajuk pun tak tentu arah font dia, ingat orang nak habiskan membaca ke? mungkin 99.95% takde yang nak baca langsung. lihat tajuk je aku rasa nak pitam. cuba amati. lagi pula tanda koma noktah letak dengan penuh tekun. bukan semua orang boleh selesa penglihatan. untuk aku, i voted nowayman. dan keduanya, yang sangatlah annoying bila blog tu dari start berblog sampai bila bila entri dia kerja nak mencaci maki hamun mencarut sehabis boleh. lagi aku takfaham. sekali pemakian di buat, sepuluh kali pemakian tertuju untuk diri sendiri. how embrassing. oh ya. dan tanda noktah tu selagi taksampai hujung monitor ni selagi tu nak letak. tanda seru tu sekali dua terima lah juga. kalau dah banyak cenggitu, i feel sick.


cop. kadang kadang bila aku nak blogwalking, line haprak. bila line mula gedik berjinak jinak kipas kipas aku, aku pula putus asa nak blogwalking. apa maknanya? sini aku bilang sama anda.

kalau dari atas sampai bawah blog anda bersepah gadget, ia mengambil masa yang lama untuk internet berinteraksi dengan saya menyebabkan kadang kadang picture yang awak frame kan di entri saya takdapat lihat nak kena refresh acapkali sangat bosan dan saya boring nak f5 kerap kerap. blogwalking saya terbantut dan akhirnya tet saya pangkah dan belah. maafkan saya.


actually point dia, aku follow bila aku suka. jangan menyuruh. setiap manusia taksuka disuruh. sedangkan homework cikgu aku takbuat, lagi lah nak dengar anda menyuruh "follow i follow i" so last year. i am sorry because i dont feel like following you.

p/s : kalau marah tak setuju dengan entri ni dan terus membenci aku silake silake. nak unfollow juga boleh silake silake. dengan penuh hormat dan dedikasinya dipersilakan.