Mar 6, 2011

kalau aku dr Rozmey.


"saya nak kahwin dengan pamela anderson. saya nak! saya nak juga!"
(pamela andersengggg weh, mu maghi sini aku nok royak. dio ni toksesuai denge mu. mu jange date malaysia. mu date aku te mu.)


aku hairan kenapa separuh rakyat jelata sangat benci terhadap dr rozmey. dia curi makanan korang eh? dia skodeng korang berak eh? dia gigit tetek korang ke? dia tinggalkan jus mate depan rumah korang kot? haha.

somehow, kalau aku seorang doktor rozmey.


1. ahhh terasa diriku begitu berharga! saya taklayan mas cotek mahupun mustika ratu. saya minum jus mate je. 3 kali sehari dan saya kelihatan sihat zahir batin. mueheheheheh.


2. sebagai seorang dr yang berambut paling stylo mylo seantero, saya rasa saya nak buka saloon. saya nak namakan saloon saya saloon meymey. comel tak comel tak? auww :') itu pun kalau jus mate saya laku.


3. saya terfikir juga nak sambung shooting cerita dua alam tu. saya nak ubah tajuk sikit. alam barzakh pocong bangkit. ooooookay latu! selepas je cerita tu keluar, saya famous dengan serta merta! nampaknya saya makin digilai ramai sekarang! sobs sobs


4. selalu juga saya dengar mulut mulut menghina seluruh diri ini. saya sedih. tapi saya tetap dengan perniagaan jus mate saya. sekurang kurangnya muka saya muncul dalam rancangan SITI di astro ria. anda ada? nyenye nye nyenye *ejek


5. kepada umat manusia yang tidak suka pada saya mahupun penampilan saya yang jelik ini, saya maksudkan rambut kerana rambutlah rating paling tinggi orang maki. err saya nak bagitahu, boleh tak anda semua lek lek je tengok rambut saya? takperlu nak teruja tahap kebabian sangat. diriku ini tidak perlu diperkotak katikkan sebegitu rupa. saya naik fed up dan saya nak tidur dulu. bye.


taiko gila dr rozmey yang aku cuba menjadi. tengokkkk. dr roro dah merajuk. takpayah roro sangat doh. gugur segala bulu ni lemah lutut tak lalu nak jalan.


p/s : encik tikus, kenapa babustory eh? sebab sahabat handai dulu ada kaitkan saya dengan roti babu hon hon cari rejeki pagi petang tu. orang tertentu je panggil saya babu. saya sukakannya. jadi sempena itu, babustory :)