Jan 7, 2011

say no to ketat!



assalamualaikum.

sekarang dah jadi trend minah pakai seluar tight (legging). ada nampak lelaki pakai legging ? ada ? ada ke ? ada ke tak !? takdeeee. okay mungkin penari eksotik ada pakai legging tapi setakat ni aku belum pernah jumpa lagi. kalau ada bagilah peluang aku melihat. boleh lah pas pas dekat oh! tidak dot com. oh tidakkkkk! *tah pape tah.

entah lah.

sebahagiannya mungkin terpengaruh dengan kawan. fulammak! panas doh kau pakai macam ni. berani gilaaa! tengok tengok esoknya dia pakai dekat sekolah buat ganti kain dalam. okay tak perlu kot pakai kain dalam pergi sekolah. argh berpeluh lah celah kangkang titewwwww. nanti tumbuh panau. welks.

yang bertudung tu kan. haihhhh. mak nak cakap pun bukanlah pandai sangat. tapi pendapat mak ni lah kan, memang geli bila tengok gadis berhijab pakai legging. kan dah cakap say no to the ketats. no tu tidak. no no no *jari telunjuk ke kiri kanan




okay yang ini milah. sebagai contoh kita pada hari ini. dari kaca mata aku ibarat tak pakai seluar. yang musykil nya semua yang pakai macam ni berduit. kalau lihat dari segi umum memang selalu orang berada/mampu yang beli benda benda tak penting (legging) ni. jarang ya orang tidak mampu berbuat sedemikian. selalu kalau aku tengok orang tidak mampu semua tudung paras lutut taknak kalah. okay tipu. halah pandai pandai lah fikir.





tidak kiralah sama ada jalan kengkang ke jalan pakai tangan ke jalan undur sekalipun, legging tetap haram. okay harap mengerti. sakit mata mak. hentikan fashion lucah ini ! hentikan ! (memang kena ulang)



p/s : benda ni aku rasa perlu disebarkan. aku dah pun sebarkan. sekian.