Jan 10, 2011

aku dan rindu.



eiyuww tengok title sendiri rasa nak muntah dalam pocket baju. kenapalah terkadang aku jiwang. okay sangat prejudis. orang putih bebel bebel i miss you tu dia tak rasa diri dia jiwang pun ? kan kan ? ya kan ? baik jawab ya cepat walaupun tersinggung.

thru the point. honestly aku rindu sahabat sahabat. tahun 2011 yang memisahkan kita. cetengok tahun 2010, kita melekat tanpa mengira warna kulit dan ketinggian. pergi toilet sama sama, pergi lab sama sama, tukar baju pj sama sama, kantoi beli makanan masa pnp sama sama, jalan slow slow sebab nak elak kelas sejarah sama sama. bahkan semua kelas sekalipun. nak nak time agama. tapi aku tak, aku baik. muahaha. apalah makna aku cakap sama sama tu kan. hm





susah nak cerita. jadi aku lukis. apakejadah ada pavillion-bb. apa kena mengena dengan rindu aku ? eh sukahati aku nak lukis apa blog aku. (panas en dengar?) bla bla bla cakaplah kau sorang sorang pykahhh.

tak. kita orang selalu bersama. actually bukan that obviously selalu. cuma kebanyakan masa. so bila dah cuti dari sekolah, masa bermanja manja makinlah sikit (seriously duduk rumah tak adventure langsung!)

tengah tengah potong kuku, sebak teringat waktu berjalan jalan start dari sungei wang-bukit bintang-pavillion. uihhhh dia ni pergi tempat havoc je! menggelabah cirit! hoi hoi dengar eh. kalau dari rumah aku paling dekat tempat berhibur situ situ je. naik cab dapat paling murah rm5. nak ke klcc jauh. nak ke sana ke sinun ahh jem. lambat pula.

tentang gambar : semua macam tak siuman je kaki tangan. eh tak retilah i nak lukis perfect. ingat i leornado de vinci ke.

yang penting raa@shahira shahrom nampak tinggi sejurus dia pakai high heel. kalau meeya@meeya zulkifli tu dia kenapa entah menari zapin kot. okay fyka@fyka mohamed dan atyra@atyra syamsul antara yang tinggi. orang cakap, wanita tinggi ni welks. kah kah kah. rose@roseifareena roslee tu sama level je dengan meeya (kot) bila pakai high heel semua pun panjang! tinggal lagi faain@faain yusni yang terhegeh hegeh tak sabar nak peluk aku. tengok aku rilek saja. auwww :')