Apr 14, 2013

Err, hai?





Kalau pada ketika ini, kondisinya amat susah dimengerti.

Aku perlukan pengurut yang setia lagi berkaliber, aku perlukan makanan yang takkan habis dan aku perlukan katil yang seksi. Dan jangan buat konklusi -pikah kaki tidur- sesungguhnya itu adalah satu kesalahan yang tidak berkesudahan bodohnya, melainkan makan itu hobi.

Duit pergi macam air yang mengalir, dimana keadilan pada waktu ini?

Salah ke ada hobi makan 3-4 kali sehari?

Sedih mana hidup aku. kerana meletakkan makan sebagai hobi, duit tak pernah lekat dgn aku. terkena sumpahan apakah.

Eh, final semakin mendekati dan assignment semakin megah bermaharajalela dalam genggaman aku. Adatlah esok nak hantar hari ni baru nak siapkan.

Mohon maaf kepada semua kerana tidak ambil berat pasal ninjapakaitudung. yang request follow kat twitter, mohon ampunkan aku. ada lah tu sebab kenapa aku tak approve. sikit pun tak sombong.

yang lain-lain, kalau rindu, doakan saya baik-baik ok. itu kalau lah. kalau.