Nov 28, 2012

A day spent well with...



Lelaki Favurit.
Assalamualaikum.



Since last time I met him was past two weeks ago. And I did it again yesterday. I'm sooooooo gonna kahwin with him I tell you. haha jom kahwin sayang!

Yesterday was a bit different. After so many years didn't step my foots at Mid Valley.... jakun tak jakun, apa barang. benda sama je, banyak kedai dan ramai orang di dalamnya. tidak ada perubahan drastis. takde Legoland dalamnya takde ice skating mahupun ayam Uncle Bob yang digilai. semua cliche belaka.



Wake up at 5 am in the morning only to rebut bilik air with le famili just to get to see lelaki favurit, itu biasa. gugup dan gelabah sampai nak termuntah masa mandi sebelum ketemu lelaki kegemaran, itu biasa. menyusahkan kakak untuk hantar ke ERL Putrajaya atau KTM Kajang semata untuk jumpa lelaki kesukaan, itu biasa but I hate this part the most. nampak tak banyak ujian citarasa di sini.



Seems it always doesn't matter when I am about to go with you. kau telah meracuni apa dalam makanan aku pada pertama kali kita bermain mata? wah. ini sudah lebih. waktu pertama kali kita jumpa, aku tahu aku curi curi tangkap gambar kau, tapi jangan ah main kotor do. haih. berat hati nak marah kau kalau pasal kau ngorat aku ni. haha tetibe.

Went out watched movie eating window shopping. semua tu mencecah tahap normal dan tidak perlu dijadikan cerita panjang. tapi Istanbul Aku Datang wasn't super great movie like some people said. Dalam pengalaman menonton cerita itu semalam, takde pulak satu helai bulu roma aku berdiri tegak setegaknya. walaupun satu. so I guess, the movie was just okay, not bad. lain lah kalau dalam cerita tu ada aku. then perspective...bertukar! haha

I met Atiqa Akhir and Ibrahim Rashid, both from kindergarten school. seems like everyone grown up so fast dude. unlike me..... haha fine. I know its a cruel world but I'll take my chances eeeessss as long as you love me we could be starving we could........k