Oct 14, 2012

bila siti saleha marah.




untuk seseorang.
yang dekat di  mata, boleh jadi jauh di hati.


peratusan masalah mula meningkat tatkala final exam menghampiri. jadi,
aku harap sangat tolong jangan tambah beban tekanan perasaan
pada waktu semasa.

aku bertubuh kecil, tinggi pun tak seberapa.
tapi tolong jangan anggap hati ni kecil macam cili yang tersekat di celah-celah gigi.
jangan semarakkan api kemarahan yang telah wujud.
aku cuba tahan untuk tidak membenci.

kerana sikap engkau yang layan aku macam aku ni senang dibuli,
"tett" negative. ternyata, kau salah orang.betul, aku kecil dari segi fizikal tapi
hati aku keras macam batu.aku serius, kau salah orang.

sekali dua, aku layankan perangai kau. 
boring. bagi aku masa.

terasa bodoh.
orang macam engkau merata dah aku jumpa.satu je aku mintak,
hidup dekat dunia ni kalau orang bagi muka, jangan pijak kepala.
makan diri.