Aug 15, 2012

yuhuuuu kembali datang


Assalamualaikum. in case kalau lupa, aku masih pykaRahmat yang comel tu. kalau lupa jugak, aku lah pykaRahmat yang paling wangi sedunia tu. eh kalau lupa lagi anggap saja aku ni bekas ratu cantik Malaysia.

*vuuuuummmmmmmmm* efek vacuum sawang sawang dekat blog


nak cakap apa, bagaimana, kenapa, mengapa semua dah tak tahu. adakah ini cinta? tolong jawab.oh aku ada satu cerita untuk dikongsikan.

jujur yang paling jujur, pertama kali aku buat kerja amal dekat rumah anak anak yatim. semuanya sangkut paut dengan projek pengajian Islam yang wajib diselesaikan. peluang yang begini, jarang jarang didapati. bila dah dapat, tangkap dengan rakus dan pastikan ia tidak terlepas dengan sia sia. rawr.

macam aku cakap tadi, peluang yang ada, tangkap dengan rakus. aku dah tangkap dia dan sebagai natijah, aku dah menjalani peluang yang aku tangkap tadi dengan jayanya. dan peluang yang tadi itu, adalah peluang yang paling memberi manfaat dan membuatkan ahad aku amat berguna jadinya. dan selebihnya, terdiam.





sayu. aku syukur. selamat hari raya maaf zahir dan batin.