May 14, 2012

Katy Perry pulang ke kajang


I have an announcement. I already finished my junior year at KPM. Round of applause everybody round of applause.

Am so boring to speak in English, kawe makae budu kawe kecek melayu. pehh berpantunan setelah sekian lama.


Assalamualaikum dan hiiiiiii. saya yang kepoh datang memberi aura comel kepada kamu kamu dan kamu. apa khabar semuaa. hari ni saya taknak berdeco deco dengan kamu nya adoi, mari saya tunjukkan bilik saya. eh apakah.

ya. officially telah tamat semester satu. kecoh macam dapat kereta sebijik ork? haha ni cakap pun dah unsur unsur ganu kite. makan apa yang jadi macam ni ni eh. so, never expect me to keep update my blog because we're having a little tiny small small problem. antara kitaorang(blog dan pyka) dah takde kimia......bio physic addmath. weh mengarut apalah syaitonn. sudah sudah arghhhhh please kembalikan pyka yang normal&wangi itu !


k bismillahirrahmanirrahim. perenggan kelima yang normal dan baik hendaknya.

saya sekarang di rumah sendiri bersedia menggoyangkan kaki selama dua bulan. dua bulan tu macam cuti ibu mengandung. slack takde gaji je. takpe, kak fareha sedia menggajikan kita yang comel ni. takpe........usah bimbang dan runsing ya pyka. segalanya dihujung jari.

dengan ini, saya merasmikan cuti yang sangat bermakna.


wall of love (lah sangat)
spot something is me accept above. hehehe

will miss this kid.


And the rest of you, please take care and have a safe holiday. better miss me back or i'll punch ya'll. haha






i'm gonna miss all my KPMIM's mates and that's fo-shoo. Allah bless ya'll.