Apr 5, 2012

kalau rindu ai katakan saja.



*tajuk yang murahan sangat, haha




sahaja aku update blog kerana nak list blog ni jadi teratas dekat bloglist juno.

Selama aku hidup dekat muka bumi ni, baru kali ini aku mendapat pengalaman secara langsung dan eksklusif orang kena histeria. itew akut angat itew nak tewtencing iteww dibuatnyeww *ehem uhuk uhuk batuk sapu sapu bahu*




"sakit lah bodoh!"



sangat bekeng (garang).


doa diperbanyak, yasin sebelah kepala, alquran semua tidak lupa juga. ya Allah, jauhkan aku dan sahabat sahabat aku dari syaitonnirajim yang sesat. Amin.


dengar khabar, musim musim nak habis sem ni kacau bilau. Ya. doakan kami semua disini.


dan ini hari, dua lagi burger akan selamat dimakan. terpaksa lah manja manjakan perut ni. comelnya dia.


ps: saya ingin meminta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki jika saya ada terkasar bahasa, terpukul tetibe, termencarut sambil lewa, tersegala galanya lah. maafkan hamba. hamba ni kadang kadang biadap juga orangnya tapi hamba tidak maksudkannya. kawan kawan semua, maaf ya. belah lah dada xray lah hati. tibe. bye