Apr 8, 2012

aku jenis sayangkan kolej.



benar kata orang, perasaan benci tu bila bila masa je boleh dipupuk. saat ini, betapa aku benci terhadap mesin basuh yang rosak. baru aku bercita cita nak cuci baju. punah lah harapan musnahlah segala impian. pelamin anganku musnah. tetibe.


aku terasa nak memperkenal kolej yang aku duduki. please, tiada kaedah judging kpm by its look. aku sepak muka kau jakgi. heh takdapat kawal emosi. kan dah kata, sayang kolej *tiuptiupkuku*

kitaorang semua sangat melampau lampau profesional nya. well..

setakat ni, tidak pulak aku menyesal masuk sini.


mungkin kpm ni tidak sebesar mana mana tempat belajar lain. apa mungkin besar lagi area toilet rumah kau. dan mungkin juga tidak semegah istana budaya. tapi seriusli, dari hostel ke pintu pagar dekat pondok pak guard jauhnya boleh buat kau putus asa nak berjalan. rasa macam, why!!!?? kenapa tak turun je hostel terus pintu pagar? kenapaaa!!??



danbo buatan ucie yang takde siapa boleh buat untuk aku heh bajet sweet je. haha


pyka dan rakannya, puteh. lokasi: penjuru hostel perempuan


terlebih dahulu, minta maaf nyot. bukan menganjing. ini semua takdir Tuhan.

kami tinggal di kawasan bukit. yang kalau cuacanya sejuk, sejuk gilababis. yang kalau cuacanya panas, panas gilamatis. sebagai manusia yang lemah dan kecil, redha dan pasrah itu harus ditanam dalam jiwa dan sanubari setiap insan. dramatic sangat.

memperkenalkan...tukiman-kuat-kangkang-ikut-dan-dia-jewwww.



saya sudah kagum dengan sunset yang hebat di kpmim. anda bila lagi?


i've got a lot of joy and fun in here and i admit that kpmim is one of my favorite place. pehhhhh statement yang boleh buat ramai mati pucuk. please accept my apology thank you.



kan ke seronok begini. terlampau seronok sampai bau bau ketiak. haha

itu hari main lah baling selipar. dengan senior yang kelakauuu gilauuu taktipauuuu




hari menyahtinja lemak sedunia.



mana mana mesti stick together. ehem. the Awesome decommerce 1A.

jadi itulah serba sedikit tentang kpmim yang takde dekat mana mana tempat lain. kalau nak ke luar negara sambung belajar, sini lah tempatnya yang anda berpeluangnya pun adoi. aku nak ingatkan. ini amaran keras gila babi takboleh ambil mudah dan takboleh sambil lewa. sila jangan iklan kan benda benda yang macam tahpape pape je dekat shoutbox aku yang suci dan innocent tu. pancut cepat lah alat pembesar zakar lah. macam bodoh tahu?


Assalamualaikum.