Mar 2, 2012

the best man ever, insyaAllah.




Dear my future husband,

Assalamualaikum. ehem. malu lah nak sweet sweet. haha k tak. first thing first, saya sedang hebat dilanda rindu. rindu yang tak ter-describe. rindu yang orang kata boleh bawak maut lah kan. tapi dengan adanya kawan kawan yang selalu buat saya ketawa sampai satu cafe dengar, saya terus senyum. haa nampak tak permainan dia. propaganda kan. haha



apa ke handsome bebeno awak ni. haha

setiap malam saya tengok gambar awak. saya macam wow terujanya tengok gambar awak yang telah saya frame kan itu. saya letakkan sebelah gambar ibu ayah dan kakak kakak saya. saya frame kan banyak. macam saya tunjuk kat awak waktu kita dating dalam skype. haha ops. suka mak nyah.

1 march 2012, awak sudah genap 19 tahun. memang gila lah. tujuh belas hari lagi saya menyusul tua awak. badi ketuaan lah awak ni. haha saaaaaayang awak. selamat hari lahir awak, selamat panjang umur, selamat murah rezeki, selamat mengumpul duit hantaran, selamat meminang Syafiqah Huda Rahmat. eh siapa tu siapa tu? nak kenal. curang en awak ni. hm. dan selamat menjalani kehidupan ini dengan penuh iman dan sabar. miawwww. rawrrrr. hah tahu takut. haha


awak dari side view pun handsome. jamu apa awak makan ni.


saya sebenarnya tak reti sangat nak ber sweet sweet ni tapi kadang kadang ada je saya tak malu dengan awak. saya sendawa kuat kuat lepastu awak cakap jaga tingkah laku. haha suka saya bila awak suruh gitu. saya macam wahhhhhh sambil nganga macam ini :O bila saya tergedik gedik jalan sebelah awak awak kata haip haip jaga akhlak. saya suka gila arghh sumpah tak tipu. saya terus begini lagi, wahhhhhhhh sambil nganga macam ini :O bila saya termencarut awak terus serius. wuuuuuu saya takut sangat. maafkan saya maafkan saya.



arghh cair lah awak ni saja je kan. kemain kacak.

apa point penting saya, satu entri kasih sayang buat awak, Muhd Shukri sempena birthday awak yang ke sembilan belas. hadiah nanti claim bila saya dapat elaun. ayuh berfoya foya ke atas wang tersebut. takpe, ibu dah tahu saya nak berfoya foya dengan wang itu. ehem. nanti saya post kan sesuatu buat awak tau, insyaAllah. kalau Allah izinkan.

till then,
salam rindu tak terhingga/your future wife/pykaRahmat gadis paling comel dimata ucie.