Feb 12, 2012

rindu ini membunuhku.







apabila berjauhan dengan semua orang yang kita sayang, kita semua akan termelanda satu fenomena yang dinamakan rindu. tahu tak rindu tu apa? weh benda simple rindu pun tak tahu sila pergi mati lah senang cerita *tibe*

ni memo untuk yang berkenaan.

duhai para kesayangan hamba yang jauh nun di kajang, di putrajaya, di lendu juga di kubang kerian, sila jaga diri kekanda/adinda. and boleh tak post sesuatu dekat orang? orang nak rasa macam mana dapat barang dari orang jauh. hahahah k boo lah orang. boo lah. orang tahu siapa orang. hahaha. dan kepada kekanda/adinda yang sepatutnya, orang rindu korang. sila balas rindu orang balik k. haha diam lah.

yang paling comel dalam family Rahmat, pikah.





nampaknya sudah sebulan duduk dekat kuantan ni. fuyoo. nampaknya pikah betah disini. fuyoooooo. nampaknya pikah belum lagi mengalami homesick. fuyooooooooooooooooooo. haha sakai.

entah kenapa lah kan, saya macam malas je update blog. bila dah masuk belajar ni baru saya tertanya tanya, "selama ni aku cerita apa je dekat blog?" haha apeni apa telah terjadi kepada diri ini. macam dah tak betul. weh nyot, asal kau masuk belajar kau still selalu update blog? kenapa!!!???? haha

kan saya dah jarang update kan. sebenarnya saya taktahu nak cerita apa. life dekat sini setiap hari samaaaaaaa je. takde yang unik. takde yang colorful sepertimana kalau di rumah. konklusi sementara, malas dan takde benda nak cerita adalah faktor kenapa blog ini dianaktirikan. kasihannya.

cop. tuit. saya juga busy. takpercaya tanya nyot.

kalau perasan, tajuk dengan isi serius takde ikatan yang intim. haha

eh nak tahu tak? ada ke kawan bilik sebelah saya ni kata dia takpaham apa saya tulis dekat blog? kuaja punya muza. hahaha. fine. (perenggan ni dia macam tetibe je)

saya bukan nak poyo mahupun koya, tapi kenapa semakin saya tak aktif dekat laman sesawang semakin bermaharajalelanya faker. engkorang ni macam badak lah.




ni angkara siapa ni?

saya sebagai Syafiqah Huda Rahmat yang paling asli dan hanya wujud satu orang macam saya atas muka bumi ini, ingin mengisytiharkan, kamu kamu kamu yakni faker, amat memualkan. bye.

saya taktahu lah nak kata apa lagi. saya rasa saya asyik taktahu je. haha yela yela benci lah macamni. saya kepilkan beberapa gambar latest dari saya k.




as usual, classmates.


saya ni rajin bersukan orangnya. hahah kbai.


dengan ini, berakhirlah entri mix and match dari saya. Assalamualaikum. calo beteh.