Dec 11, 2011

kerana kau.



Assalamualaikum. saya dah tengok ombak rindu. impaknya, saya dah sawan semua soundtrack dia. kasihanilah saya. saya sumpah saya tak bersalah. kenapa dunia ini kejam. dunia tak kejam, kita yang bajet kita baik. hm


seriusli sebelum ni belum pernah lagi lah saya menangis dekat panggung wayang. dah buang tebiat ke apa. tak sangka. bila tengok cerita ni, keegoan saya diragut macamtu je. faking..

setelah menonton cerita ombak rindu, inilah hasilnya. maafkan saya. pergi lah kau semua marahkan siapa pencipta lagu ni. saya amat inesen.

dan saya bagi doplohpatratuslimapuluhlapan bintang untuk cerita ni. sekarang, kau orang akan kenal erti sawan yang sebenar.


saya terpaksa upload dekat youtube sebab vimeo ada had berat sesebuah video dalam seminggu. takperlu diterangkan.



saya tuju khas untuk lelaki kacak saya sekali lagi, Muhd Ucie. muehehe gelojoh rupanya saya ni. dan this is just for fun! baaaaii.


ps: ok entah kenapa segalanya perihal cinta. haha. bila cinta menguasai.. out of control. please dont hate me.