Dec 19, 2011

kakak kandung 1.



hari ini saya putuskan untuk update blog. serius dah tak lalu tengok tahi tahi putih bergelimpangan. jiwa. maaf atas segala kesulitan dan ketidaksenangan pemandangan dekat blog ni. mulai hari ini, saya berpaling dari photobucket. dasar bajingan punya photobucket.


Assalamualaikum. betapa saya gembira sebab saya dah lama rasmi menjadi adik bongsu dan anak bongsu dalam keluarga. nasib takde adik kandung. hahaha nanti macam eee apakau ni adik bongok ah semua nak rampas. (kau ingat aku nak panggil adik aku adik ke? please lah jangan mimpi geli pui pui pui okay) hahah imma bad sister. hor hor hor *suara rasaksa*


disadvantage bila jadi anak bongsu

1. habis belajar lambat
2. dapat kerja lambat
3. nikah lambat (unless yu ada abang dan yu boleh minta kahwin sukahati yu kerana yu perempuan yang menjauhi "andartu". untunglah jadi perempuan)



you know.. bila dah gatal macam ni susah nak kawal. hahaha. ok tak lawak pun. bukan tu saya nak story.


<br/></div><div style=
kedua, keempat, ibu, pertama, ketiga


saya ada kakak. tiga. like seriusli tiga tu banyak sebab lebih dari dua lepastu macam ee banyaknya kakak. cakap mendeeee entah. haha

kakak yang pertama. untunglah.. dah kahwin. dah kerja. dah ada anak. dah ada segalanya. dia Fareha Rahmat. kebanyakan saudara mara akan get confused antara ai dengan dia ni. even orang luar juga. eh muka kitaorang takdelah sama mana. tak sama langsung. tinggi pun ai yang lebih sikit (sila tepuk tangan) haha so macam manalah mereka ni buat konklusi.



gambar 2010.


kadang kadang rasa janggal jugak. raya tahun ni fareha ni balik kelantan, so yang balik perak hanyalah 'fareha junior' ni. yakni ai sendiri lah faham lah doh. haha.

sekejap lagi saudara mara datang beraya. tibe en "suami dengan anak mana?" (saudara ai tanya sambil tak pandang mata ai) tak sempat ai jawab dia tatap muka ai sebenar benarnya. "lahhhh ingat fareha tadi. har har har" saudara, lawak gila doh. serius. hahahahaha ok sendiri bercerita sendiri gelak tahpape tah. haha k diam.


semua pun tahu kakak saya ni ada blog. FAREHA RAHMAT. sekarang galak mempromosikan kelas mekapnya. pergilah jelajah dan fahami blog dia. saya sebagai adik, dah cukup puas mengikuti kelas yang dia adakan. haha pasalnya saya yang kena ambil gambar. nak muntah dah hafal lepas satu step satu step lagi. jadi kalau nak saya mekapkan pun bolehhhh. (hanya terbuka kepada yang takmalu je haha)


ps: kakak lain, lain kali k. ai ni cerita sikit cakap yang takde point banyak. so macam nanti macam alaa macam.. pape je. bye

pss: tadi godek godek hard disk ayah, terjumpa gambar season dah zaman jahiliah punya hahaha rasa macam maigad saya akan tunjukkan nanti. before end of 2011.

psss: ya. gambar post sebelum ni takboleh tengok. photobucket block. maafkan saya. ia akan kembali seperti sediakala satu hari nanti k.