Dec 23, 2011

bersama engkau.



saya punya seorang kawan. Fyka Mohamed namanya. cantik, tinggi, bijak, kurus keding, bakal nurse, suka makan mekdi lepastu nanti makan tak habis. haha dan saya amat sayang dia. dialah sahabat sejati saya sampai mati.


kitaorang kenal masa tingkatan satu. masa tu se-selenga umat lah kitaorang. serius. macam ya ampun selebetnya lah legam dah jadah apa entah. masa tu masing masing macam, "mekap? ewwwww!"


kini tidak lagi.. eww bukan lagi benda yang di ucap ucap lagi tika dan abad ini. haha dah besar kot. memang ah tak besar mana tapi helo tahun depan dah 19. yes. sikitttttt je lagi nak kahwin. takpercaya tengok ah. haha k diam lah.

so semalam fyka join saya tidur rumah kakak saya dekat putrajaya. rumah Fareha Rahmat tu. apa jadi?


we main mekap mekap we snap here snap there snap liddis snap liddat sumpah penat. hahaha konon macam artis lah photoshoot bagai. pui. haha gambar takpayah cakap weh. kalau dengan fyka ni memang "gambar sikit mana pernah puas oi". haha. eh asal haha haha ni benda tak lawak pun. k.


kitaorang secara tidak sengaja dimekapkan oleh kakak saya. dia mekap kali ni macam okay lah. macam okay lah boleh lah. okay lah. haha gila. pokoknya memang saya pun rasa osem bapak ah semalam. semalam je k. hanya semalam. hasilnya seperti berikut.



<br/></div><div style=
<br/></div><div style=
<br/></div><div style=
<br/></div><div style=
hi Yasmin Redzuan. tumpang lalu.. haha


<br/></div><div style=<br/></div><div style=
<br/></div><div style=<br/></div><div style=<br/></div><div style=
inilah Fyka Mohamed saya. ya macam nora danish kan dia? haha


k cukup lah. nanti kang ada yang muntah seumur hidup pula. kata saya itu ini. tentang mekap, boleh refer blog Fareha Rahmat. ada link dekat sidebar saya. cantik tak cantik, anda judge.



<br/></div><div style=
berjumpa ecah. tetibe.


ps: tadi jumpa syeera ismi ehem. esok lah k esok. dia serius gila. haha bye Assalamualaikum.