Jul 11, 2011

kenalkan. ini lukisan ucie.



Assalamualaikum penduduk bumi.

siapa tak kenal Ayeem sibapak ayam. dia ni tamak haloba. orang ada satu blog je. dia ni sampai enam blog. merangkap public figure boleh aaaa. muahaha. sangatlah lame jika anda tak kenal blog dia sebab blog dia banyak figure bergerak. canggih. saya suka buka pakaian ayeem dekat header dia. hot syial. haha. ok enough is enough.

saya bukan nak sangat cerita pasal dia. okay kurang ajar dah ada sikit tu.

oh ya. anda taktahu apa enam blog ayeem? click sini. dekat facebook kami anak beranak. dekat lain kami musuh. sebab saya tak sangka yang bapak saya ni ber-relation dengan hamzah ian. rasa nak pitam.

jadi, salah satu blog dia ialah fuubook.com. situ anda boleh hantarkan lukisan kreatif anda dekat dia. jadi, ucie telah menghantar satu lukisan dekat fuubook.



tidaklah dia seorang yang hantar. ramai lagi. bang ucie baru je berkecimpung. dia minat dia buatlah. lukisan yang sebegini tanpa drawing pad amatlah saya kagumi. even tak secantik dan sesemat lukisan HeidiShafiq. sebab saya lukis seketul bibir pakai paint pun dah macam haremm.

"pyka ni nak puji bang ucie dia je"

helo helo, jangan fikir macam baghal sangat kalau anda jumpa mana mana lukisan yang cantik anda juga akan jadi macam saya. walau siapa pun dia. ya walau siapa pun dia.