Jul 8, 2011

bagaimana tahap kesihatan saya pada setakat ini.



"Beta rasa beta sangat gering dua tiga hari ni. dua tiga hari yang sukar sekali."


Assalamualaikum. hai saya rasa badan saya suam suam panas kaki jari sejuk sejuk ikut mood kalau petang petanglah saya akan menggigil kalau malam malam lah saya akan menggigil. kadang kadang petang menggigil malam pun menggigil. saya yakin saya takde saka saya cuma sedang mengalami penyakit-saya-pun-takfaham.

jadi sudah tiga hari ni saya akan menggigil kuat bila sejuk saya semacam rasa eh saya nak mati dah ke atau saya ni ada penyakit kronik yang pelbagai ke apa saya runsing.

saya taknak ada parkinson pada usia yang muda :/

saya takdapat sakit kepala saya takdapat muntah saya takdapat selsema saya juga takdapat batuk. tapi leher saya panas badan saya panas jari saya sejuk tapak kaki saya sejuk. siapa doctor tolong check saya dari jarak jauh. saya nak tahu saya terkena penyakit apa, saya terkena gangguan syaiton nirojim ke gamaknya. i have no idea.

saya tak suka pergi klinik sebab saya tak suka doctor check check saya masukkan alat canggih dalam rongga badan saya saya tak selesa. saya pernah menangis bila doctor tanya saya sakit apa. dia tanya je kot. saya cambodoh nangis dah apahal. haha.

saya amat sensitif dan emosional apabila gering ok. cakap lah apa salah sikit pasal saya, saya nangis. saya macam pondan lah.

saat saya menulis entri ini, ibu jari kaki saya sangat sejuk.


#saya sayang keluarga saya dan Muhammad Shukri sehebat-hebatnya.