Apr 7, 2011

Pehh aku tengok cerita melayu dekat panggung wayang!



alalalaa comelnya dia tengok cerita melayu dekat panggung wayang. alalala rasa nak sepak je bulu pubis dia sebab menggelabah tahap ghazal rabiah. alalaaa rasa nak lempang diri sendiri pakai cotton bud. hm tak lawak sudah.

okay once upon a time, it was a fairytale. they live happily ever after. tibatiba.

itu hari aku keluar. tengok movie melayu. kemain support filem malaysia. siapa cakap aku tak support? lihatlah dunia. satu satunya filem malaysia yang layak dipuji. walaupun serabut sikit. ah lantak lewww kome. cer korang pula buat filem? tengok jalan tak jalan, tengok kena maki tak maki. #okdahbolehtakemodahtu.



okay yang tu tu aku tak suka lepastu pedang tu dah boleh bakar dah lepastu pemanah tu dah kenapa dah kan. *banyak songeh


secara konklusinya,

#pertama tama kali, dengan perasaan membuak buak nak kata. aku benci watak khir rahman. muka kau nak je aku cakau. haihh


#paling best sound efek dia. tak mengantuk tak mendayu dayu. membakar semangat rasa nak masuk plkn. hm

#part paling tak boleh akal aku accept masa merong hala cermin dekat geruda punya orang sampai terbakar. tak macam??? whatever.

#yang buat aku gelak bila ying ying amik arrow berlagak mati tercucuk arrow tu. ala faham tak faham takk? duhhh susah hai nak terang.

#dialogue ni ni aku suka "hilang azimat, hilang kebalnya." main azimat bagai. nasib tak pakai tangkal kencing malam. kan Nur Kamalia Esa?


# dedaksinya, filem ini tak mengantuk tak bosan tak tahpahape tak merugikan. saya bagi 8 markah dari 7 setengah. ehtaklawaklagirupanya. heheheheh


akhirnya dapat update blog usang ini. Assalamualaikum, boboii.