Apr 7, 2011

Ayah ayah, i love you.



why not post untuk kali kedua. suka hati aku lah do. kau sibuk pahal do. belah ah do. nak baca baca jela do. banyak bunyi do. jentiksikitmulutakunipleaseee.

aku ada ayah. semua orang ada ayah. tanpa ayah, masakan aku jadi orang. tanpa ayah, masakan aku dapat makan hari hari. tanpa ayah, masakan aku dapat duduk kajang. eh hmmm.


menemui ayah Rahmat yang paling dicintai,


dah beso dah dia. ala kuting kuting. tanja la tanja tanja. taktih taktih. muah sikit yah :-* oyeah. for the rest of my life, ayah yang terbaik. walaupun ibu yang melahirkan. ala memang lah dua dua terbaik. eee pape lah kan. okay balik semula.

hai ayah. tadi sebelum gerak pergi kuala lumpur dah salam ayah dah. tangan ayah mana ada kasar macam ayah cakap tu. tipuuuu je.

happy birthday ayah. yang ke 53 tahun kalau tak silap hitung. ala salah sikit nak marah. lek ah pokcik. yang pasti, tiap hari say......angg.

kalau takde ayah, tak kenal ika dengan sirim. oh sirim tempat kerja ayah. memang takde kena mengena tapi ayah dah kerja dekat sirim dari sebelum kahwin. ehmakintakdekenamengenapula.

err terima kasih ayah.
sebab ayah bagi makan minum selalu.

terima kasih lagi abi.
sebab abi bagi tempat tinggal yang selesa.

lagi ratus terima kasih daddy.
sebab daddy takpotong movie channel dekat astro.

ribuan terima kasih juga papa.
sebab papa benarkan guitar bertapak dirumah.

terima kasih tak terhingga abah.
sebab abah bagi perhatian kaw kaw punya.

dan terima kasih banyak banyak father.
sebab father lambat betulkan laptop.



okay yang last tu lebih kepada merungut sebenarnya. haha papeewww jeeeewww.

walau apapun panggilan ayah, sampai mati pun ayah tetap ayah ika. phewit sweet gila dah ni.



SAYA SAYANG AYAH SAYA. HAPPY BIRTHDAY POKCIK RAHMAT, THE COOLEST FATHER EVER.