Nov 19, 2010

Resdung masalah kecil.



Abah kau. benda resdung jangan main main. hidung kalau ada spare-part hari hari aku makan belacan cicah sos cili.

kalau rompong hidung siapa nak jawab ? ha jawab mak minah jawab *menari ala ala zapin. tadi aku search google image. perghh internet selaju pesawat boeing 316. dia keluar gambar banyak. aku tertarik dengan yang ini.


ini treatment resdung, bukan buat belon shinggam guna hidung.


Holi shit. lendir hingus dia aku cakap, boleh buat terapung di udara macam belon udara. berkeladak tak ubah seperti lime water dekat lab science. ini boleh masuk rancangan clever bersama aznil dan scientist rafidah. suruh dia figure out apa fenomena yang sedang terjadi ni. kah kah kah.

aku kalau tak jaga nafsu dan asyik makan nasi goreng belacan lama lama jadi macam dia ni lah. eeyuuu. tak jadi macam dia ni mesti jadi macam yang lagi satu ni. ah search google. jijik tahap unta beranak.