Nov 17, 2013

selamat pergi



bersemadilah dengan makmur
wahai memori diploma

aku tahu
sepatutnya umur 20
dah masuk alam degree.
yang aku ni baru nak mendabik dada
biar pun ada lagi 6 bulan hutang
bergelumang di bumi kuantan.
hahaha

next semester aku gelar senior year.

aku rasa
baru itu hari aku habis orientasi
menghadap facilitators yang setengahnya
gila tempik tak pedulik hal apa
pernah gak terfikir, asal mana duk minat sangat mengilai
makan apa masa kecilnya,terkena badi kuntilanak kah
atau sekadar menguji vokal
hahaha

when everything crept into my mind
i'd smiled, i'd laughed
there is a thought where i believe
this place is where i belong
rather than befriend with monkeys
the ghost stuffs and all
i learn quite numerous
lessons in life.

penat mengaji pelbagai
harap tiap satunya boleh dipakai

semester depan,
aku tidak harap ianya berjalan terlampau lancar
because somebody might knock me down
and they just won't stop.

be positive.
habiskan diploma dengan jayanya
semoga dapat baling topi petak sambil bergambar

tunggu hari.