Jun 18, 2013

biar lah aku bercakap sikit



Here we go again.. hi sorry berkurun tak melayan blog dengan ramah tamahnya blog berhabuk fuh fuh konon bersihkan sawang (lah sangat) berkulat daki celah celah dah macam ensiklopedia blablabla. normal. dan itu boring.

lihat. berapa lama aku bertahan tanpa blog.


hari ini aku cuba bangkit sekejap dari malas yang menebal sikapnya. nak buang blog nanti masyarakat mengata. itu lah masa muda semua susah senang bersama, kini blog sudah lanjut usia, elok hantar je kat rumah orang tua tua. orang tua tua ke orang orang tua? entah. mesti korang pun macam haah lah macam mana ni nak spm ni habis lah habis lah. rileks. jawapannya tanya Puan Salmah, cikgu bahasa melayu anda.

kini sedang bercuti di rumah. dan dah nak masuk balik pun dah semenjak sebulan yang lalu. faham tak? dan nampaknya seperti tiada banyak faedah duduk di rumah. balik balik kena lap meja makan dan sapu rambut yang gugur.

satu hal lagi, result dah nak keluar. macam sebelum sebelum ini dan selalunya, harapan nak dapat keputusan cemerlang tu memang dah ditanam sejak dari zaman kanak kanak hingga ke hari tua. insya Allah everything is going to be fine. bantu saya dengan doa eh?

ya. terima kasih, jasa awak biar Allah yang balaskan.