Dec 21, 2012

Resah berbaki 50kg




sebelum exam tak tenang tengah exam tak tenang tunggu result tak tenang dah dapat result masih tak tenang. adakah ini cinta sejati?

selama ni aku duk fikir nak bagi hadiah apa dekat ibu ayah. kini terjawab dan terbagi. disebabkan aku jenis sengkek nak beli hadiah pun liat serta berbuktikan yang aku tidak mampu memakai baju forever 21 mahupun baju topshop semasa keluar jalan jalan, aku hanya berkemampuan bagi keputusan yang indah untuk dipandang sahaja.

walaupun tak meriah, tapi harga dia lagi mahal dari aiskrim baskin robbin dua scoops belas belas ringgit tu. tidak berbaloi.

tapi semester dua ni, berbaloi. alhamdulillah. slip original, please be nice.


bismillahirrahmanirrahim. semoga semester tiga Allah permudahkan aku sama macam semester dua. amin.