Dec 9, 2012

Macam macam nak bual




manusia, bila gembira cakap pun macam takde hari esok. mungkin sesetengah yang aku cuba beritau. tak semua sujud bila gembira tak semua sujud bila nikmat melimpah. cakap cakap cakap.

tapi untuk satu hari semalam, aku dalam golongan cakap cakap cakap. sekejap alhamdulillah. cakap cakap cakap. pagi pagi jumpa ayien, mieya & adah macam dah takde harapan nak hidup esok lusa. petang lepas dah pakai kudrat habis-habisan, lemau macam keropok bika dekat kedai hasan tu.

dah lama tak jumpa orang yang selalu aku tegur dekat twitter. kawan sekolah. benda ni menarik sebab tiga benda je; aku tinggi hari sabtu, tudung aku bijak jaga akhlaknya dan dua helai baju dalam genggaman. duit selalu habis balik balik fikir macam mana nak kayakan purse dengan wang ringgit. runsing!

aku ucap terima kasih untuk momen momen gelak kita bersama;
pyka rahmat, fyka mohamed, syeera ismi, ayien zulkifli, adah norshamshah, mieya zulkifli dan paling tak boleh belah faain yusni.

dapat jugak aku lepas gian dengar faain gelak. dia cakap fyka dah macam nak terbang je dan komplen jari aku macam ranting kayu. takboleh kurang ajar lagi kau haha

gambar takde sebab banyak pencuri. cuma masalahnya tetap sama bila dalam blog fyka dan ayien dan mungkin syeera dan mungkin adah juga mieya ada pasal perkara sama. dan aku nakkan polaroid fujifilm instax mini tak mini. sooooooooo gonna get it soon!