Jun 29, 2012

membeli dan membelah




dengan berbekalkan crocs 20 ringgit(tiada dalam gambarajah), cardigan dan tshirt dan jeans(tiada dalam gambarajah juga) dan tudung bawal pasar tani, saya dengan hati nurani yang paling comel dan baik menemani fyka shopping raya dan sekaligus telah berjaya menyapu secara tangkas dan pantas dua helai baju satu kasut satu shawl. ah penat cakap. duit cepat je habis, adakah ini cinta?

tidak semena mena Megat yang ramai gadis tergila gilakan ada sekali. sibuk je. haha kalau ikutkan cerita fyka, kitaorang main bowling. hah betul lah tu. balik balik bowling. kini, saya telah lenyapkan 10 paun lemak di lengan. anda bila lagi?



sebelum ber-bowling mestilah makan. makan mestilah berat supaya jadi juara. nasi goreng jawa again, dan ice water forever me. hey! im javanese! *lambailambai*


agak agak dah sendawa kuat 3 kali, bergerak lah nak mulakan memburu baju seluar kasut semua lah kan. ketemu sebentar dengan @fatinaimah. saya tak kenal tapi..hi nice to meet you friend :)

fuyooo gila style macam orang kaya main bowling tak? hahaha tak perlu macam megat kaki angkat angkat bagai. sebenarnya boleh je strike. tapi....bola mengkhianati diriku dengan melencong ke longkang.

bajet hebat je megat. phuiii pui *balingkasut*

sejak dua menjak ni macam why???? why loser gila bermain bowling whyyy?????!!! T.T nampak tak tertanya tanya sampai sembilan tanda soal.

menanggung kekalahan itu ibarat mengunyah pistachio. easy.


sudah penat dengan bowling, makan lagi. fyka fyka.....tapi gambar makanan takde, kitaorang ada lah. hi what up? haha



yang ditengah tengah itu @ainasyamirah taktahu lah single ke tak. tapi saya dah ada abe ucie. eh? haha

fyka megat megat fyka

fyka amat amat fyka