May 25, 2012

Berjimba jimba



setakat dua minggu cuti, aku berjaya jumpa schoolmates yang gila lama tak jumpa. texting pun tidak apatah lagi on the phone. haha macam okayyyy kekoknya nak texting selalu dengan schoolmates helo nak cakap apa je? aku rindu kau aku rindu kau sumpah aku rindu kau gilabapak rindunya! macamtu je? haha

akhirnya keputusan yang siuman telah dibuat yay perjumpaan kali ni, sukses! sukses!

ya of course jumpa Kamalia and Saradiana. lepak lepak kat rumah Sara macamtu je. kadang kadang macam takde arah pun ada. haha tapi puas lah gelak gelak sawan dengan korang. dan selalunya kalau lepak dengan dorang dua automatic keadaan jadi macam 10 orang. gelak pun dah macam kuntilanak masing masing. suka suka keep it up. haha Muhd Ucie, thnks sebab ambik dekat Kajang bawak kl. loveyou heheheh.


gambar atas bersama Sara dan bawah Kamalia. Love both of you. oh Kama, kenapa takde gambar mesra kita berdua kenapaaaaa!!??


serius rumah Sara besauu gilauu aku macam whoaaa jakun haha

ya maynnnnn kita makan diluar diatas pondok. eksaited Kama jumpa ketam. anyonyonyo haha


was writing some of my doa. berharap akan termakbul. okay Sara is going to do Umrah this monday. so she ask me to write what doa i want. and one of it i wrote "semoga Allah putihkan muka aku" haha yang tidak tidak. hm




Kemudian esok harinya, bertemu Farah, Anis, Myra dan Nicky yay. yay tu macam yay. takde tanda seru means takde eksaited menyebut yay. faham tak faham takkkkkk. eee. haha cakap sorang sorang. btw, terima kasih Farah sebab fetch aku and sent me back home de la vista. tetibe. thnks gilagilagila dan setinggi tinggi tahniah sebab taksesat datang rumah aku. ok la sesat sikittttttt je. haha

kali ni keluar Sg Wang main Roller Blade arghhhhhhh ssuukaaaaa sannggggaattttt. haha dah rosak. apa yang losernya, aku pernah dengar orang cakap ada Roller sports dalam Sg Wang masalahnya aku takjumpa. sekarang dah 19 tahun berpijak di bumi yang nyata baru tahu ohhhhh kat situ rupanya tempat dia. haha loser lame lame super lame super duper lame. hm

kenapa aku banyak cakap ni. zzzzz. orang tak baca pun apa aku tulis aku tahu itu haha.


Anis kiri Farah kanan. thnks kamu kamu thnks gila! hehe


last aku main roller blade masa darjah darjah. itu pun sapu jiran punya.

nama comel Farah ni betik. haha

dia sangat berbakat main roller blade ni. ehem



Myra. haha nak jatuh masa ni sakai gila tak seimbang. apakah.



sukasukasukasukasukasuka


ya tahu ai comel lagi, shh shh diamkan je. hahaha


sukasukasukasukasukasuka kuasa infinity

keluar dengan you guys was such a wonderful memories. hope to see ya soon again and again and agaiyyyynnnnn haha. much love.



next is us Ucie miawww haha


you see. aku keluar dengan cara menyusahkan orang lain mengambil aku di kajang. hm maaflah sebab rumah aku jauh nak pergi ktm kajang takde siapa nak hantar. pondan betul. haha puas dapat jumpa korang korang even tak semua yang ada. entah tahun bila lagi akan jumpa balik en? nanti aku kahwin aku jemput jangan risau. hahah k diam bye. Assalamualaikum.