Aug 1, 2011

flu pada hari puasa sangat tidak seronok.



Assalamualaikum. semenjak hari pertama berpuasa ni, saya layan astro Oasis je. kemain warak. apa yang menarik dekat Oasis ni ialah kejap kejap papar waktu berbuka. eh terus terbayang uncle bob lah apa lagi. kahkah

kalian tahu saya sedang berselsema. mesra benar saya dengan selsema ni. sampaikan tadi saya hampir hampir batal puasa sebab nak korek hidung. nak garu garu dalaman hidung yang gatal macam gampang sangat tu.

dari pagi sampai lah petang saya main romen dengan selsema. selsema ni tak pernah kenal erti jemu. masa tak puasa taknak pula dia goda saya. sekarang dia goda saya sampai menggigil peluh peluh saya dibuatnya.

menemui selsema yang akan berlarutan dalam tiga empat(mungkin) hari lagi, awak tolonglah jaga nafsu awak. awak tahu kan saya ada 9 nafsu. nak dekat seribu tu. jadi saya payah sikit nak bertahan. saya bersin 7 kali tanpa henti saya nak awak tahu saya penat.

bukan takat 7 kali sehari tapi tujuh kali setiap jam. ditambah pula dengan resdung saya yang kuasam betul taknak baik baik. saat ini saya masih hembus air jernih yang payau payau ni. usus saya nak haus dah agaknya kembang kempis bila saya hembus. sejujurnya, saya penat nak romen dengan awak lagi selsema.


awak baliklah selsema, balik.


yang-sangat-letih-menghembus-sampai-hidung-pun-dah-melecet-kulit-rosak,
PYKARAHMAT.

ps: untuk tahun ini je dah berapa kali saya flu yang gawat gawat punya. lecetan yang hidung alami, dan pedih saya je rasa. sabar pyka sabar. selamat berbuka.