Jul 3, 2011

saya ada pembenci.

pembenci beserta alphabet s. maknanya pembenci pembenci?


kusssemangat. siapa beliau. kenapa dengan beliau?

lepas saya update poke poke thing semalam shoutbox saya terima ini. hihihi.

hai haters, janganlah nak suruh saya go to hell sangat. buat chill sudah lah. anda jelah yang pergi sana. saya taknak. saya tak paksa anda nak suka saya. saya tak paksa anda nak benci saya. anda dengan dunia anda sukahati anda lah. teruskanlah dengan benci anda. teruskanlah dengan kesedihan anda sebab terjumpa dan mengenali blog saya. saya dapat buat apa je. banyak lagi hati orang lain yang saya nak kesahkan. hihihi.

kan saya kata kalau orang tak kenal saya memang akan ada buruk sangka. naaaaaah. anda lah orangnya anda lah anda lah yang kita cari. hihihi.

saya berlagak apa? cercite cercite. mungkin anda bukan pembaca yang sporting. mungkin anda bukan satu kepala dengan saya. mungkin anda tersalah faham atas entri entri saya yang lalu. maaflah sebab saya memang takkan dapat puaskan hati semua orang. sekali lagi orang itu anda. hihihi.


hanya yang betul betul kenal saya yang tahu saya bagaimana. anda? sikit pun tidak mengenali saya dan anda tak berhak langsung mengenali saya.
selamat berjaya dalam hidup, haters.