Jun 30, 2011

Kenapa saya tak approve friend request dekat facebook.


<

Saya tahu. tajuk saya nak poyo je. saya ingat saya ni seorang public figure macam hanis zalikha, fatin liyana, cik epal, maria elena, najwa latif, zahiril adzim. hentam lah saya tumbuk lah saya tepislah dahi saya.

tapi saya ada sebab lah tak approve sembarangan. watch out. hey rania! aku dah. ok tibatiba.

bodoh melantun lantun kuasa turbo lah kalau anda kata saya bajet cantik bajet hot bajet takcukup bajet lari bajet 2012 lah sombong lah pasal tu saya tak approve. kepala otak anda memanglah lebih kecil dari telur burung unta tapi jangan nak kolot sangat. boring saya. kalau andaian ini salah, maafkan mulut saya.

konsep saya senang. "jangan terima strangers yang memang betul betul strangers."

saya tegar juga approve lepastu saya delete balik. ada saya tengok budak facebook update status dia macamni. dah approve lepastu delete balik, macam bitch!-unknown. macam bitch ya macam bitch. saya bukan nak terasa. tapi apahal dia marah sangat? sebab dia add lepastu orang delete balik lepastu dia terasa diri dia malu ke tak berguna ke apa ke macam mana? takfaham saya.

kawan facebook saya adalah dalam 380 setakat ni. dah cukup lah tu. kalau dulu masa zaman myspace saya berlumba lumba kumpul kawan. dah macam baghal motif apa kumpul kawan. dulu. yang lepas jangan dikenang. apeeee pun takboleh. kalau ada sikit konklusi untuk ini saya nak cakap kawan sampai 10000 pun belum tentu 100 orang yang tegur anda. stalker is everywhere buddies.

kalau anda add saya bagitahu saya yang anda dari blog. tapi bukan semua saya approve. ok keling. haha. tak lah. bukan. waktu tu ada yang add saya, dia tanya kenapa saya tak approve. takkan saya nak soal siasat dia kenapa dia add saya kan?

takkan saya nak tanya dia, "eh you add i semata mata nak like wall post i JE ke atau you nak like album i JE ke atau you nak like gambar gambar i JE ke atau you nak tengok ke-sweet-an i dengan bang ucie JE ke atau you nak stalk i JE ke atau you saja saja add sebab you tengok i ni kawan baik fyka mohamed JE ke atau you add i sebab you nak tahu setara mana populariti i JEke? hah pilih pilih mana satu kategori you. takkan sampai macamtu sekali saya perlu tanya. memang tak lah en.

yang apa mata kasar saya nampak, diorang add lepastu terbiar je. sebelum approve kemain tanya awak kenapa tak approve approve saya dekat facebook. lepas dah approve.. jamban lah anda ni. takpatut anda mempermain perasaan saya ok. malas nak approve. saya approve orang yang saya kenal dan saya rasa dia takbagi masalah je kini. toche toche.

akhir kata, saya amatlah peramah. hihihihi. tak kenal maka tak suka dan banyaklah buruk sangkanya. Assalamualaikum.