Apr 17, 2011

Hidup ialah matlamat.



kedengaran serious. puihh.



sekarang ni duduk rumah baru dah macam duduk padang pasir. takde benda yang menarik. takde benda yang fun. agak agak bila celine dion nak ajak aku tidur rumah dia?




tak rasa syurga dunia pula bila rumah macamtu? heaven weh heaven. takde facebook pun takpe. okay kalau nak booo aku nanti nanti je. sekarang tak layan ah. weh kak celine dion, tak payah nak water fall sangat lah link link dengan rumah tu. aduh kenapa emo ni pykacantik. chill chill. tarik nafas.. fuhhhh lepas. i benci rumah you kak celine. kira pakej, i benci dengan you you sekali.


so far, kajang ni kosong. padang jarak padang terkukur. panas bagai negeri unta. tak maksud aku bahang. ya bahang. makan peluh. tengok tv peluh. tidur peluh. mandi pun peluh. hmphhhh mengeluh aku dibuatnya.

jadi,


sekarang hidup aku ialah practice guitar. ehem. nak gah je. anak rahmat main guitar. eleh pyka anak orang lain pun main guitar. tak ada pula diorang heboh dekat blog.

for your information stranger(s), ahh malas bagitahu. pointless.

jadi,


sekarang dah tahu main beberapa lagu. takde sifu. weh kira halal aa kan aku belajar sendiri tukar tukar jari. ala ya memang dulu ada ucie ajar. kantoi. thnks ucie baby :')


akhirnya,

entri ini tiada matlamat yang tersendiri. iklan nyamuk lagi bagus. Assalamualaikum boboii.