Mar 18, 2011

pantun paling mahal.




hai hai hai semuaaa aku update lagi. macam bodoh.



hari hari makan nasi
makan nasi cicah belacan
makan dengan belacan sedap sekali
hidung pun dah rosak
hari ni jadi gegurl
seksinya kan gegurl ini.


dah nama pun perempuan
pantun pun gedik gediklah
amacam stylo habis kan
gelaklah sikit
har har har kan.


terima kasih kepada followers
kerana menjadi follower aku
aku macam betul betul terima kasih
cis bongok punya kakak kacau kacau tengah taip
sambung balik kayy thanks again.


selamat hari tua
ayat tu dah biasa sangat
aku lah tua aku lah gemuk
serious tak touching
yang penting aku 18 tahun hari ini
tak lebih tak kurang
ya syakilanorudin.


dan juga kepada yang sudi menulis
tentang aku pyka rahmat
aku macam terharu sobs sobs
muah sikit :* ya baiklah.


yang ini untuk Muhammad Ucie
terima kasih kerana
guitar diberi sangat berharga
cweit angat itew ukeww ilewwww
muah banyak :* okay cukup.


:')



setakat itu sahajalah
aku tak reti pantun pantunan ni
nanti lah bila dah jadi cikgu
tengok semua tak kena
jangan lempar selipar, lempar duit takpe
kbai.


Assalamualaikum
bila entah tarikh sebenar result SPM.
*muka serious